anywhere I lay my head I´m gonna call my home.

Kategori: Saker man ser.


(bild, lelove)

idag jobbade jag på trianglen igen,
då hände följande:
- en tant ville ha hjälp att sätta på sig örhängen. När jag hade hjälpt henne på med två av paren köpte hon det ena, sa att jag var en mycket vacker kvinna, en vacker ung flicka, skrattade till lite, och frågade om jag ville fika med henne och hennes väninna.

- en sockerbit låg på ett av tornen vi har smycken på. Vem glömmer en sockerbit?

- min arbetskamrat Helena som inte ens jobbade idag kom och hälsade på mig sista timmen och vi provade massa nyinkommna smycken tillsammans.

mitt jobb är rätt fint måste jag medge.

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Åh, finaste tanten jag hört!



    Och vilken vacker bild.

    2009-08-26 | 19:44:24
    Bloggadress: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här: