och jag hänger kvar här på mitt blåa moln, men jag borde vara på väg långt härifrån.

Kategori: Weekend Wars.

okej, nu talar vi inte faktumet om att jag varit världens sämsta bloggare i helgen,
för jag har varit alltför upptagen med jobbjobbjobb, dans på utomhusscen, att leda en cykel fel, sjunga kareoke, sitta på en utomhusbio och se vicky christina barcelona med inte mindre än sju manliga vänner och bekanta, spela kort på ett folktomt L'angelo och prata barndomsminnen med bambiögonen. Nä, nu ska jag njuta av min första semesterdag, genom att förbereda mig för jobbet. Men det är bara tretimmarspass och då gör jag nån en jättetjänst. Så, visst, varför inte. Då får jag en ursäkt för att vandra runt stan en stund efteråt.

Men just nu, så sitter jag mest i min pyjamas och lyssnar på Parken.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: