sube sube sube, sube el volúmen!

Kategori: Weekend Wars.


Nu, mina vänner, ska jag berätta om Journal.

Café journal är ett magiskt ställe och en plats som jag kanske aldrig kommer att glömma.

Det var februari och medans mina vänner frös till döds i ett iskallt ikealand befann jag mig i mitt andra hemland och upplevde saker jag minns med glädje ända in på denna världsdels sommar. Men iallafall. Vi ramlade dit runt ett.
Då var det fortfarande rätt så lungt.

Men jag har ännu inte upplevt ett ställe här i sverige där folk var så pepp på att dansadansadansa som där.


vid tidig morgontimme gick vi balansgång på en trottoarkant tillbaks till bilen. Det var fint.


(och tack vare flickr kan jag, fem månader senare se platsen jag aldrig tog foton på, fantastiskt.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: