if I had a chance to start all over again, I would do this again and again and again.

Kategori: Weekend Wars.


 

vad kan jag säga om veckan som gick?
Jag åt min årsranson i kebab, cyklat otaliga småsträckor, förhandlat priser med
taxigubbar varannan kväll, haft sammanlagt sju tjejer sovandes i mitt rum under veckan, druckit mina första coronas, haft förfest i en svart hammock, sprungit genom ösregn, svettat igenom nätterna på cuba café, lärt massa pojkar att dansa salsa, hoppat sönder mig på varenda konsert, blivit blixtförälskad i synth-killen i The Sounds medan alla mina killkompisar dreglade efter Maja, fyndat en kavaj, mockaväska och skinnskärp för under hundralappen, solat på stranden, picknickat i parken, fått världens värsta träningsvärk, fått punka på cykeln, blivit av med ett lås, blåmärken på benen, gift mig med min babys mama på Myrorna och mycket mycket mer.
Kärlek till mina vänner, malmöfestivalen ´09 krossade allt motstånd.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: