I can´t do this all on my own,

Kategori: Saker man ser.


åh vad jag älskar Scrubs. Jag trodde att de sista avsnittet på säsong sju var tack och adjö för hela serien i fråga, om inte minst så JD. men nu är de tillbaks med en ny säsong i usa och enligt min kompis var det efter massiva internetprotester mot att JD skulle lämna serien som de beslutade för att omvärdera hela serien. Så nu är de lärare, där är nya interns, Dr Cox är lika bitchig, Kelso är lika konstig och JD lika fantastisk. Den enda jag saknar är Janitor. Eller ja, Dr. Jan Itor som han ibland kallade sig. Älska scrubs alltså.

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Hm. Men! Nu blir jag ju jätteförvirrad! Är det inte i den åttonde säsongen som janitor fortfarande är med, och till och med gifter sig? Pratar du om den nionde säsongen, och är JD fortfarande med i den nionde? Iiih!

    2009-12-26 | 21:21:31
    Bloggadress: http://helh.blogspot.com
  • pamela säger:

    jag menar den nionde. JD ÄR FORTFARANDE MED!!!

    2009-12-27 | 00:28:06
    Bloggadress: http://pamcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: