och dom säger att staden är precis som staden alltid varit, i väntan på en lång kall vinter.

Kategori: Tinnitus i Hjärtat.


Efter en lång, kall decemberdag med eld, cheapmondayjeans som gav mig en blåsa för att jag kämpade så länge med blixtlåset (jag är inte gjord för popjeans, jag är bara inte det.), fantastiskt galna underbara amerikanare, pepparkakor i tédopp, campus kebabpizza som är himmel och extas på samma gång, långa promenader och blåa skrangliga cyklar i bilbakluckor knutna i bilstolen med lika blått rep samt en jättestor gunga som får plats med två fnittriga tjugoåringar samt ett charmtroll som puttar på så att allt går fortfortfort och man känner sig som sju igen kanske,
efter allt det där som gör en frusen tisdag varm, ska jag släcka mina åtta värmeljus och gå och lägga mig.

Förmodligen kommer ni läsa detta under onsdagen. Då är jag på jobb, men då kan ni ju glädja er att istället för radioskvalet som jag måste lyssna på, kan ni höra på min nya spellista. varsågoda!

Kommentarer

  • melissa säger:

    äre inte marcos bild? fastnade också för den. skiiiitfin

    2009-12-02 | 01:07:20

Kommentera inlägget här: