every weekend gets worse.

Kategori: Dress up in you.


jag har kommit in i någon slags fas där jag bara har få, diskreta smycken på mig konstant
. armbanden från chile på högerarmen har suttit där sedan i februari, och i öronen sitter tre olika små ploppar just nu. en nit, en svart trekant och en rund plastplupp i svart.
Runt halsen dinglar två nyvunna favoriter.
Båda hänger i silverkedjor från glitter, och den lillalilla klockan är också därifrån. den står evigt på tio över tio, vilket kan för övrigt vara mitt favoritklockslag. lagom morgon, lagom kväll. iallafall.
och den andra är en berlock från ett armband jag köpte på humana i lund för evigheter sedan. Steffi fick armbanden men jag behöll berlocken. I lördags hittade jag den igen och fick snabbt som tusan en kedjekompis. Love'em.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: