that´s just who you are baby.

Kategori: Weekend Wars.

Denna helgen har jag mest suttit framför the sims och skapat intriger istället för att leva i den riktiga världen, så jag tänkte att jag kan ju visa vad jag gjorde förra helgen istället.

efter en entimmes analyserande tågresa med bästaesteban och ica-inköp befann jag mig på en liten liten camping utanför strängnäs, sommarstaden som aldrig gör en besviken (iallafall inte naturen).

det blev fredag och vi hängde vid vattenbrynet på kvällen och tog pussmunnsbilder.

Men det började kaskadregna så vi sprang mot hyrbilen, och väl framme vid vår lilla stuga insåg vi att, blötare än såhär blir vi inte ändå, så vi kunde lika gärna leka i regnet. Så det gjorde vi.

lördagen kom och på eftermiddagen smög vi oss ut till centrum och åt världens största
glassar och pratade strunt i några timmar. Troligtvis den roligaste stunden på resan.

Sedan blev det kväll och alla snygga tjejer och söta pojkar hängde på torget.


Min fina kina-tina var där!


och jag såg ut något sånthär.


jag träffade schnyggo-jasmine och vi hade en klubb för inbördes beundran ett tag där. Jag var enligt Sara väldigt Blair Waldorf i min utstyrsel,någonting jag blev glad över, eftersom blair är den tv-person jag känner igen mig med i förutom utomjordingen Roger i American Dad.

Ace Ventura Aka Armbandsbästis Aka Vic J-ballz posade och någonstans därefter var det dags att åka tillbaks på niotimmarsresan hem.


(eller jo, jag gjorde visst någonting mer denna helgen. Igårkväll var jag ute med mina malmöpojkar, drack rakkia och pratade förhållanden och föräldrars pinsamma ögonblick. Hysteriskt underhållande. )

Kommentarer

  • ida säger:

    väldigt blair-ish indeed!

    2009-07-12 | 23:21:40
    Bloggadress: http://tjyvarochbanditer.blogg.se/
  • Julia säger:

    Ohh, varifrån är din väska som du har på näst sista bilden? Den är ju helt underbar, jag vill ha! :)

    2009-07-14 | 09:04:29
    Bloggadress: http://prick.blogg.se/
  • pamela säger:

    ida: tackar! xoxo, gossip girl (haha)

    julia: tack!! jag älskar den med och konstigt nog tänkte jag för en liten stund sen att ingen jag känner har sagt något om den väskan. och så gjorde du det! den är ett garderobsfynd från mamma, förmodligen sent 80-tal. så sorry. =S

    puss och pop!

    2009-07-14 | 12:47:21
    Bloggadress: http://pamcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: