where the sunlight hit your eyes and the wind was drifting by.

Kategori: Tinnitus i Hjärtat.


Min senaste spellista heter sommarnätter.
varför då?

för något av det allra bästa i livet är sommarnätter.

bara detta året har jag spenderat några av dem: i en båt vid stockholms hamn dansandes till benen inte ville stå rätt upp mer och tills det inte fanns fler pojkar att falla för samtidigt, med vild dans utanför och innanför farande bilar som åker längs sveriges motorvägar, längs kareokeklubbar på kungsgatan, vid malmös hamn där det åts pizza mitt i veckonatten tills båttutorna skränade för att få våran så önskvärda tystnad, i platser där öknen omringar varenda centimeter runtom ens nybrända anlete, i storstäder långt borta från det iskalla ikealandet där några av de allra finaste människorna jag mött lever, där vi åt tacos på resturang med tillhörande drinkar och mitt-i-natten-promenad längs havskanten med vågor som alltid, alltid hotade att dra ner en med sig i natten.

sommarnätter mina vänner, sommarnätter.

hoppas ni gillar den!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: