we are your friends, you´ll never be alone again, ah c´mon.

Kategori: Weekend Wars.


bild, hedi slimane.
tjarå. Igår kväll drog jag iväg till en finfin etta på värnhem där några vänner hade samlats för dans och förpepp.
Efter nån timme av ljummen öl och reggaeton-dans så drog vi vidare till möllan, vandrade omkring, beslutade oss för kb och när vi alla betalat de hutlösa 60 spännen var för att komma in märkte vi att det var nästan tomt på folk. Men som tur var bättrade det sig efter en stund och vi hängde i vinylbaren och dissade ekologisk öl. Jag dansade till allt möjligt, med mina pojkar hack i häl. Runt tvåtiden sa jag, vix mitt fix och bästaesteban hejdå till de andra och drog vidare för att se en film. Men jag somnade i en vit skinnsoffa runt femtiden och sprang till 09.03-bussen som jag hann med och plötsligt var jag hemma, somnade i sängen till min favoritspellista och vaknade nu igen, runt ett. Sämre fredagar kan man ju ha.
that´s all for now.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: