keep holding me down and I´ll be keeping you up tonight.

Kategori: Hjärtekross.


(klicka på bilden)
Det är med en aning melankoli men ett mycket lättare hjärta som jag presenterar för er den sista i samlingen spellistor nämda Hjärtekross. Kanske de gör en comeback, kanske inte. Men just nu är detta de sista av hjärtekrossen jag samlat på mig under första halvan av året. Jag har inget kross kvar nu i kroppen, och det känns bara fantastiskt bra med tanke på att det är sommar och det verkar finnas fler vackra pojkar än soldagar än så länge, och det tackar vi för.

Men, det är riktigt bra låtar,
och jag har lyssnat på dem på repeat.
Så jag hoppas ni ska tycka om dem också, och om det är någon låt i
samligen som ni tycker är extra fin så får ni gärna berätta.

Nu ska jag iväg på Citronmelissens studentmottagning!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: