You know I´ve dreamed about this for 20 years before I saw it.

Kategori: Weekend Wars.

Söndagen som skulle komma att bli episk.

festen befann sig på en båt på södermälarstrand med utsikt över slussen och centrala stockholm. Behöver jag säga att det var en freaking fantastisk upplevelse att gå upp på däck och ta luft mellan dansvarven?


melissa sa att jag såg ut som Sailor Moon och eftersom temat var sailor tänkte jag att det kanske funkade.


hela båten fylldes snabbt med sjömän och seglarflickor, och en o annan indiepojke utan utklädnad.

jag och vackra värdinnan Tina. Hennes jumpsuit kommer från beyond retro. Mina kläder kommer från h&m förutom scarfen som kommer från judits second hand och rosetten som är från kära glitter.


Sen dansade vi i den gungnade skutan till gryningen. Stockholm i gryningen vid vattenytan kan vara något av det vackraste jag har sett.

(bilderna är tagna av antingen mig eller vackra Hanna som också var på festen.)
Perfekt fest. God mat, vackra pojkar, snyggt klädda tjejer, fantastisk musik, ljuvlig tårta, kindpussar och sång och rödvin och skrål och sommarskymming i en kaskad av lycka. Ingenting kan toppa detta. Ingenting. Eurofori.

Kommentarer

  • malin säger:

    vilka roliga fester du går på hela tiden! jag blir avis här :D

    2009-06-11 | 22:21:11
  • Linnéa säger:

    åh vad himla fint det verkar!

    2009-06-12 | 23:28:31
    Bloggadress: http://linneahansson.blogg.se/
  • tiny säger:

    åh, snutt! det var en underbar kväll, festen hade inte varit densamma utan skåningarna!

    2009-06-13 | 17:06:05
  • Kajsa säger:

    Underbart!

    Jag vill också gå på en fest med Sailortema, gärna på en båt också :)

    2009-06-14 | 00:53:00
    Bloggadress: http://kawasart.blogg.se/

Kommentera inlägget här: