you don´t really wanna stay, oh.

Kategori: Weekend Wars.


hej hej hemskt mycket hej.
Jag är världens sämsta bloggare just nu men det beror mest på faktumet att jag i dessa partytider mest springer omkring på superba fester, dansar sönder fötterna till juggemusik/arabmusik/opa opa/ put your hands up for detroit - och tycker att bra musik är When I Grow Up med pussycat dolls. Ja, ni fattar.

Imorgon åker jag med en liten grön bil som heter hulken
och fyra kompisar till huvudsstaden för helgens resterande studentfester (ja, plural).
 En av dem har sjömanstema
och är på en båt. eh, yesss klapp klapp? jag är överlycklig. Nu har jag precis kommit hem från en av mina absolut bästa vänners studentfest. Den var underbar. Nu ska jag sovasovasova, och sedan, imorgon, i och med att bilen är så liten tänkte vi köra en mr. Bean och sätta Irena på taket. Det blir alldeles utmärkt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: