children, don´t grow up, our bodies get bigger but our hearts get torn up.

Kategori: Tinnitus i Hjärtat.


(bild, okänd)

Ni glömmer väl inte att fylla på våran gemensamma spellista Skolgårdsgrus?
klicka på bilden för att komma dit. Come on, join the club! och om ni lägger till får ni gärna kommentera vilka låtar ni har lagt till och varför om ni vill.
Jag tycker om den spellistan, det är som att alla med världens bästa musiksmak bara hjälps åt och skapar en superduper-spellista. som en slags superhjälte. eller något.

Kommentarer

  • malin säger:

    Jag la till Deportees med Under the Pavement - the beach, eftersom jag blev helt kär första gången jag hörde den! Lyssna och njut :)

    2009-05-25 | 00:02:45
    Bloggadress: http://malake.blogg.se/
  • Jenny säger:

    Jag lade till tre låtar.



    1. Young Lions - The Maccabees. Mitt favoritband (jag vet inte riktigt varför, jag lutar mer åt folkmusik annars) har släppt nytt och det är för tillfället min favoritlåt. För överigt är Orlandos röst är den finaste jag vet och jag är hopplöst betuttad i Hugo.



    2. Death by numbers - Noah and the whale. Deras bästa låt i min mening. Den gör mig lugn och trygg.



    3. Neigbour's bird - Alessi's ark - Vackert och intressant.

    2009-05-25 | 01:32:48
    Bloggadress: http://syrsornassang.blogspot.com
  • melissa säger:

    haha, pamela. skolgårdsgrus?

    2009-05-25 | 07:51:19
  • ida säger:

    hihi jag har lagt till aaaalldeles för många låtar... 12 styck för att vara exakt. gosh. jag ska lugna mig nu^^

    2009-05-25 | 18:53:11
    Bloggadress: http://youngenough.blogg.se/
  • Julia säger:

    Jag har lagt till:

    1. Fascination - Alphabeat. Den är gör mig så glad och dansig! Jag brukar mima till den framför spegeln, det gör vilken grå måndagmorgon som helst bra!

    2. Change Your Mind - The Killers. Min bästa bilkörar-låt för tillfället! Helt perfekt!

    3. Bittersweet Symphony - The Verve. För att det är en fantastisk 90-talsklassiker. Episk!

    4. The Girl and the Robot - Röyksopp feat. Robyn. En av de bästa låtarna i år! Jag älskar den och den är given på min DJ-lista!

    2009-05-26 | 17:53:02
    Bloggadress: http://prick.blogg.se/

Kommentera inlägget här: