the cosequense of sound.

Kategori: Weekend Wars.


okej, vilken fin helg.I fredags var jag hemma med mina föräldrar, åt tacos, drack rödvin och tequila och bara tog det lungt. (nåja, förutom lite reggaeton-shake i köket under matlagningen, men det räknas ju inte riktigt). Igår var jag först på klädbytardag på s:t knuts torg, sedan en sväng i stugan och drack kaffe och åt wienerbröd på terassen i solskenet, sen på kvällen åkte jag till Helsingborg igen, träffade lovely jugoslaver och de andra. Vi såg på film, spelade twister, hade disskutioner i köket, åt glass, bar omkring på varandra och sedan åkte vi vidare in till staden och satt på ett ställe en stund med några andra folks. Vid tretiden lämnade Benji mig hemma med sin stora snygga jeep. Idag har jag jobbat och varit en sväng på västra hamnen med mamma och ätit god Siciliana-glass. Perfekt helg, perfekt söndag. När jag cyklade hem från jobbet och såg körsbärsträden i full blom och sommarsolen som värmde mina axlar över den randiga stickade koftan jag bar kände jag att wow, det här är verkligen helt underbart.
Nu ska jag och mina trötta leder ta mig ett bad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: