lazy days, help me thru the hopeless haze, but my oh my.

Kategori: Tinnitus i Hjärtat.


Yow mina kära popbejbs! Det var väl en faslig tur att jag fick vara social igår, eftersom jag idag blir lämnad åt mitt schalgerfestival-tittande öde när brorsan är ute och svirar och jag är hemma för en gångs skull. Mina pojkar har killkväll och tjejerna är i London, så det blir jag och Steffi och våra mammor hemma idag. Men frukta icke. För vi är bäst och vi har pisco, chilensk sprit. Just nu steker jag fläskfilé, ringt nina och istället pratat med random stockholmare som svarade i hennes mobil och ikväll ska jag nog mest underhålla mig med att se på film och ta det lungt. Imorgon blir det full rulle igen. Jag lever på helgerna och chillar på veckodagarna, det måste vara något fel här.

I alla fall, jag tänkte att ni,
som också har spotify och fantastisk musiksmak, att vi tillsammans skulle ha en spellista som alla hjälps åt att fylla. Typ världens bästa blandband. så klicka Här för att komma till spellistan. och lägg till!

update: det verkar inte funka, testa nu
http://open.spotify.com/user/pamcake/playlist/7jvRnKAkk6JM562k3EEK1Y
spotify:user:pamcake:playlist:7jvRnKAkk6JM562k3EEK1Y

testa nu darlos!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: