you better look out for love!

Kategori: Weekend Wars.


bild från flickr.
Just nu sitter jag på min stora ända
och lyssnar på Arcade Fire, ser på gamla tv-serier via surfthechannel.com och har väldigt ont i fötterna efter dagens arbete. jobbade 9.30-16, något mina ben tydligen inte var vana vid.

Men imorgon ska jag
på det igen och efter det har jag en väldigt underbar helg framför mig. En helg som kommer halvt ruinera månadens sparande men är det någonting man ska slösa pengar på så är det upplevelser.

Hur många modebloggar jag än följer slaviskt
så kittlar det mer i mig när jag tänker på tivoli- 07 eller en jens lekman-konsert eller vilken helg somhelst i helsingborg, järavallen, trelleborg, eller varsomhelst än ett par skor eller en fin klänning. Men det är ingen lätt match heller. kläder och skor är fantastiska. Bara inte lika fantastiska som känslor och magkittlande.
Om ni får akut pamcake-abstinens får ni gärna titta hitåt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: