after postcard-life with you in a malaysian bungalow.

Kategori: Weekend Wars.


Maison Martin Margiela - airplane bracelet. VILL HA.

Idag var det söndag, jag sov till tolv, åt onyttigheter till frukost, jobbade fyra plågsamt långsamma timmar och blåste nästan bort på cykelturen hem. Det är storm i malmö.

Igår ville jag stanna hemma och bearbeta den fantastiskt stora bakade potatisen med fläskfilé som pappa lagade till middag, men efter envisa telefonringingar begav jag mig ut. Ville inte dricka alkohol men beställde ändå in en hallonmojito på Volym. Där satt jag, och killarna, och pratade rumskompisar och gemensamma bekanta, drog vidare till Vinylbaren, hurrade åt fantastiska dj:n som spelade Minnen av Aprilhimlen och Aussie Girl.
Efter en stund drog jag mig hemåt. Fin lördag.

Nu sitter jag mest och lyssnar på The Teenagers och undrar om jag verkligen vill till australien. Kompisen vill ha svar imorgon. Och jag vet inte om jag vill. Alls.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: