Det finns inga ord för det på det här språket.

Kategori: Weekend Wars.


Hej, jag vet att jag varit borta,
men jag har inte sån jättelust att blogga just nu,

det är liksom för mycket att berätta och då vill jag inte berätta någonting alls istället,
men det är bra med mig, jag dog liksom inte efter förra inlägget, vi hade en finfin kväll, sedan har jag sovit hemma hos både min finaste tina och min finaste nina, shoppat, druckit öl med snygga killar, gått götgatan fram, spenderat alldeles för mycket pengar, kramat om några av de bästa i hela min värld, pratat med bästeban genom fb när jag kände mig som ledsnats och fastnat på ett x2000-tåg i hjärup i tre timmar så att jag började gråta.

Idag har jag bara tagit det lugnt
, tagit ett bad tills fingrarna blivit russin, lagat mat, tvättat, packat upp lite, lyssnat på massa musik och gått omkring i mina nya fantastiska skor som ni ska få se snart. Men just nu hatar jag Statens Järnvägar mer än mycket annat och försöker att inte tänka på att jag vill väldigt mycket tillbaka dit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: