snart har helgen vecka 48 tagit slut.

Kategori: Weekend Wars.

helgen har innehållit att från att jag fått fingrarna nedklottrade med ordet HONG KONG, tagit ett personlighetstest med  sjuttiotvå frågor, (jag blev The Provider), ätit pasta med broccoli och ostsås, druckit spetsad besk sangria, lyssnat på gitarrspel, haft en väldigt trevlig bussresa hem, gett löften om utgång och sedan bangat alltihop själv och istället stannat hemma med några av mina närmaste vänner som jag aldrig träffar. Vi däckade efter en ljuvlig taco-middag hemma hos steffi framför youtube-klipp på sean banan och sealhunter-spelet. Jag var hemma innan tolv och utöver allt det där fina har jag mest jobbat helatiden känns det som. Nu har jag två dagars ledighet i sträck och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till med så mycket tid. Ladda batterierna kanske. Ja, så får det bli.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: