spend a bit of you cash for me.

Kategori: Weekend Wars.

tjatjatja,'jag bor för tillfället i en tvåa på kortedala  (kalendervägen!! för er jenslekmanfans) tillsammans med sju andra tjejer. det är långa tefrukostar och toaköer som gäller and i love it. nu vandrar vi omkring i lägenheten, lyssnar på min spotifylista som jag snart ska ge ut till er, vänta med spänning! alla målar naglarna, provar frisyrer, duschar, fixar och trixar. Ikväll är det bollywoodfest med runt hundra pers.

för övrigt har jag gått och blivit dökär i ett par skor. Igår var jag i drömma-affären där finaste Linnea jobbar och utan att fatta det stod hon framför mig och jag bara wow, jag är ju här, detta har jag bara sett på bloggen innan. Det är lite lustigt hur bloggpersonligheter blir verkliga på några sekunder. I hennes avdelning fanns en av de vackraste skorna jag har sett i hela mitt liv,svarta, skyhöga och med platå. Topshopskor bleknar i jämförelse. De var perfektion. Men de gjorde ont och priset på femhundra kronor var lite för saftigt för min plånbok just nu, speciellt för ett par skor som inte var i varken skinn eller mocka. Men jag kan inte förneka att de var fantastiska.
Nu vill jag bara springa ut i ösregnet hela vägen tillbaka till haga och köpa dem för att aldrig släppa taget om dem igen.

åh, vad ska jag ta mig till?

Kommentarer

  • ida säger:

    oh, kalendervägen!!



    jag har också förälskat mig i ett par skor i helgen. gråa. platå. skyhöga. men för dyra. illa.

    2009-10-06 | 12:42:36
    Bloggadress: http://tjyvarochbanditer.blogg.se/
  • pamela säger:

    låt oss köpa dem ändå!!

    så visar jag upp mina på och så gör du detsamma.

    gråa platå och skyhöga har jag redan, de är mina favoritskor. så,, jag kan egentligen inte avråda dig här. haha.

    puss och pop

    2009-10-06 | 12:53:48
    Bloggadress: http://pamcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: