I can dream the rest away.

Kategori: Weekend Wars.


Vi sätter höstsolen i eld.

Idag har jag sprungit runt stan med tre amerikanska nyfunna kompisar
och visat dem runt i stan. Själv kom jag hem med en svart stickad klänning från h&m och cashewnötter med ostsmak från tasty house. Nu senast fikade vi på lilla kafferosteriet och jag uppskattar verkligen det caféet mer för varje gång. Idén med att ha en övervåning av bara små rum är genial. Känns som att man sitter hemma och fikar. Fast med betydligt godare kaffe.
Nu ska jag bara kolla mina updates, och så ska jag fara utåt igen. Jobbmiddag. Gratis. Yum.
vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

  • nicolina säger:

    är dunderförkyld så ska trösta mig med te framför tv:n, åtminstone en stund innan skallen hotar med att sprängäs (:

    2009-09-23 | 19:46:25
    Bloggadress: http://dimmigadagar.wordpress.com

Kommentera inlägget här: