she´s nothing like any girl you´ve seen before,

Kategori: Dress up in you.


Ikväll ska jag på vad som har utannonserats som årets bästa fest,

nämligen hos min käre vän Filip som ska ha fest med superhjältetema,
och jag har bestämt mig för att vara en relativt okänd superhjältinna, som inte ens jag kände till förrän några veckor tillbaks. Så denna veckan har spenderats med att köpa overheadpapper, mäta min överkropp, knipsa ut ungefär en miljon små ståltrådsringar, göra hål i plasten med en passare (som jag råka skära sönder pekfingret med) och konstruera ihop hela skiten. Sedan har en vattenpistol också inhandlats. Som inte kommer fyllas med vatten.
Den som gissar rätt vinner äran och en cupcake, kan vi väl säga. (melissa får som vanligt inte gissa).

Nu väntar jag på att mina pincurls i håret ska torka och att helgens äventyr ska börja, tjejerna börjar strax rulla in med tågen och det är strålande solsken i malmö. Kan bara gå på ett sätt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: