if you fall asleep down by the water, baby I´ll carry you all the way home.

Kategori: Saker man ser.


Hej,
det känns smickrande att besöksantalet går upp drastiskt när jag bloggar igen, och jag blir alldeles röd om kinderna för varje ny prenumeration på Hjärtekross.! Det borde finnas mer att säga just nu, och det kanske finns, men jag vet inte just nu. Ny musik finns, det kommer snart. Men jag tar liksom inte bilder på mig själv i dagens outfit just nu mera (bilden är en månad gammal och förmodligen den första bilden jag ber någon ta på mig på evigheter). Just nu är mitt liv jobb, fina fina dagar med mina stockholmare och pepp inför malmöfestivalen. Så håll utkik, för jag är tillbaka alldeles snart. Om ni har något fint att säga eller vill att jag ska skriva om något, så skriv! det är det bästa med bloggen, att höra från er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: