In the wildest times of the world;

Kategori: Weekend Wars.


Det har gått tolv dagar sedan min lilla bloggpaus om jag inte räknar helt fel, och jag vet inte än om detta är en start eller bara en parentes. Men jag tänkte bara säga att jag har;
rest till Stockholm och kramat om mina finisar där, ett tåg till Strängnäs senare mötte jag upp mina finaste göteborgare och bodde i drömlägenheten vid torget med bästa utsikten, gick i störtregn/syndaflod, såg på alienfilm med flickor och pojkar i sofforna, åt pizza med hår i, pratade om allt och ingenting, åkte tillbaka till Stockholm för donkanbukfylla, oförmåga att komma in på krog för jag glömde passet, fick hänga på mcdonalds istället, satt uppe med tina till halv fyra på morgonen och tog tåget hem tjugo över sju samma morgon. Sedan dess har jag mest jobbat massor, varit hos farfar på whiskeyprovningskväll, avslutat juli vid havskanten med mina pojkar, druckit mojitos med nya zeeländare och fått ett lite mjukare hjärta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: