so happy they found me, love was all around me, stomp my boots before I go back in.

Kategori: Dress up in you.


Nu är det vi. Varje gång jag går förbi dem i hallen ler jag stort och skickar slängpussar, ignorerar skavsåret på min högra häl och blir varm inombords. Att ett par skor kan skänka sådan lycka. Efter två år av trånande blickar är ni äntligen mina. Mina fina fina docks. Perfektion i skoform. Jag fångade dem förra torsdagen i London, när jag lämnat Johannabananabond streets tunnelbanestation med ömma fötter för att leta efter dem. På Barrats var det 20% och dessutom var de mycket billigare än i Sverige redan från början. Efter att provat och klämt och frågat expediterna i en halvtimme var jag övertygad. Pang! med kontokortet och så var de mina.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: