Fifteen heart-attacks later;

Kategori: Weekend Wars.


April kom och mina favorit-bröder-konstellationer Joungers & Jieboldts sa kom häng med till stockholm över helgen och det var ett erbjudande jag inte kunde tacka nej till. Plötsligt befann vi oss på hemmafest i Segeltorp med massa fint folk. Stannade till tidig hemgång och sedan började en helg som både innehöll picnic på djurgården och snöstorm.


Annars var det månaden jag började jobba extra på Mobilia igen efter några månader på trianglen. Kanske ett av de bästa valen jag gjort i år.

Annars var aprils höjdpunkt superhjältefesten hemma hos Robin&Filip. Jag hade på mig svarta kläder och en platstrustning och var en 60-talssuperhjältinna ingen hade hört talas om. Bäst var nog Sammys blåa man som fortfarande vittnar om sin existens med blå fingeravrtyck i vardagsrumstaket.


Sen kom maj och jag kunde inte vara lyckligare än jag var då. Sommarsol, blå nya converse och Bästeban kom hem från den evighetslånga resan till Austrailen.



Jag spenderade en helg enbart på inflyttningsfester där jag dansade till Grease och med hattar, såg folket dansa på parkeringen utanför och blev hemkörd av fina pojkar.


Jag och Steffi åkte på en 48 h-resa till London för att stilla vårat Primark och billiga-converse-sug.


Vi åkte till GBG för skilsmässofest och hade stereotypiskt kuddkrig som inte var så stereotypiskt. inga fjädrar i luften utan mest väldigt hårda kuddslag från adhd-kompisar, haha.


Och så avslutades maj med ett fint jugge/arabröllop dagen efter GBG-resan.


Juni kom och jag ville bara ha semester så några dagar in i månaden tog jag mig upp till Stockholm mitt hjärtas stad, hängde med Melissa, åkte båt till djurgården och var på studentfester till tidig morgon.


Utöver det fick jag för mig att sy min första blus och sagt och gjort blev det så!

Och fyndade mina första efterlängtade trätofflor!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: