this is the year it all will happen:

Kategori: Weekend Wars.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja. jag tror att när det går år då man inte gör något man aldrig gjort förut då dör man lite inombords.

Har du några nyårslöften?

nä, inte så. Tänkte bara lite på lekmans textrad; and I swear to never kiss anyone who doesnt burn me like the sun. Och höll det.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Inga vänner så, men minst tre gamla klasskamrater blev föräldrar. Galet.

Vilka länder besökte du?

Danmark och England!

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

tjugofjärde april tror jag. När jag lärde mig att våga lite till.

Vad var din största framgång 2010?

att jag lärde mig att tacka nej till saker jag inte kände mig bekväm med. Dåliga jobb, konstiga situationer och saker som inte kändes helt rätt.

Största misstaget?

jag tror inte på misstag riktigt. Alla lär sig.

Bästa köpet?

Mina Dr. Martens. Åh vad jag älskar dem. Och min solgula beyond retro-klänning för 50 spänn!

Vad spenderade du mest pengar på?

Resor till Stockholm, Göteborg och London. Så värt. Så så Så värt.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

att hänga i Stockholm gjorde mig riktigt glad. Att Esteban kom hem i maj gjorde mig också riktigt glad.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

denna, denna och denna.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Den första halvan var förutom små helger som gjorde allt värt riktigt kaos. Jag var lite lost. Ganska ledsen. Ganska ensammen. Den andra halvan drog igång mig så mycket att jag omvärderade hela min livssituation och ville typ aldrig lämna staden någonsin igen.

Vad önskar du att du gjort mer?

Kanske tagit mer risker. Man ångrar aldrig riskerna man tog, bara de man inte tog.

Favoritprogram på TV?

Gossip Girl, HIMYM, Big Bang Theory, South Park och American Dad.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Det var ju nu i lördags. Firar ju inte dem. Jag jobbade på Entré, hängde hemma på kvällen och pratade med en väldigt söt människa.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Som förra året, men väldigt svart. Och så använde jag rött läppstift lite oftare, och lite mer vippiga kjolar. fint.

Den bästa nya personen du träffade?

Bea, kicki, Adrian, Boogie!, Fian, Mikael, Andrée och Samuel var klockrena människor jag träffade, men ingen var sådär BÄST.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: