But when I try to explain it all sounds insane (Napalm på Södermalm).

Kategori: Weekend Wars.


1. Varmt mottagande till stockholm och melissens källare, vi gick på vin och vintagekväll på beyond retro, köpte fantastiska klänningar och uppdaterade varandra över en bag in box. 2. Fredagsfrulle på Bakverket, underbarast i världen. 3. jag fick en blomma i min sallad som melissa posade med. 4. Jag hängde på Discobowling med ett helt gäng, blev bjuden på öl och gjorde några strikes. 5. Vi käkade på pizza hut och jag tog en Pepperoni Lovers.
6&7. Det blev lördag och efter att ha bjudit Linnéa på pannkaks och ägg-frukost flängde vi runt på stan, åt ytterligare en pizza och sen gick vi till en hemmafest som var fantastisk. Sjöng Lönnlöv-texten till Maple Leaves i bakgrunden. Sjöng Empire state of mind och bytade ut NY mot Stockholm. 8. Söndag lunchade jag med HannaVapiano och sedan mötte vi upp de andra över en CoronaGötgatan. 9. Jag åkte till Skärmabrink ensam för att spela worms och dricka hemmagjorda drinkar med svenska och australienska pojkar, sen gick vi in till söder för en sen söndagsöl. 10. Stockholm var så iskallt det bara kan vara, och samtidigt likt ett freaking underbart Narnia. 11. Sushilunch på Kungsgatan, jag fick gratisäta i hemlighet. Emmet och Linnea hade Wasabiätar-tävling. 12. Efter en obilgatorisk jordgubbsöl med Vickybelgobar drog jag mig hemåt igen.

Kommentarer

  • christina säger:

    hej pamcakes. du har the strokes i din header. det enda som är finare än den är ditt hår. förresten. jag brukar ju läsa din blogg och jag har gjort en spotifylista som jag tror att du skulle gilla. kika in vetja. puss.

    2010-02-07 | 16:00:08
    Bloggadress: http://youonlyliveonce.blogg.se/

Kommentera inlägget här: