det är vår i paris och man äter isglass och pussas,

Kategori: Tinnitus i Hjärtat.


Idag är det mitten på februari snart, men här är det vår. här är det vår och idag ska ni lyssna på Markus Krunegårds punksatsning Hets! från 2006, vars album är det enda jag lyssnar på just nu. Speciellt låtarna Trist Javisst och Du är också Dum. - klicka på bilden för spotifylänken.
(och ja, jag vet att bilden är på Laakso, men den var finare än de jag hittade på hets!-killarna)

Men varför känns det som att vi börja lämna varann
Redan första gången vi träffa varann
Finns det ingenting kvar av det fina som var
Finns det ingenting kvar av det som faktiskt var bra

Det var strålande väder och vinter och sol
Du hade svarta kläder och svarta skor
Det blev aldrig sagt men det var så stort
Det finns ingenting som jag inte skulle ha gjort
För att få bli din, för att få va med dig
Men det var liksom aldrig upp till mig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: