I could never make you stay, not for all the tea in china, not for all my little words,

Kategori: Saker man ser.

Jag blir lite deppig när jag går in på bloggen, anstränger mig för att ge minst ett inlägg om dagen, försöker göra lite förbättringar, fläker ut mitt hjärta för er, ger mycket specefika låttips av låtar som står mig nära och verkligen rekommenderar, lägger ut låttexterna, motiverar, lägger upp bilder och kläder och sådant och så ekar kommentarsfälten tomma.

Och jag vet att jag har en liten blogg men när man bloggar och inte får något gensvar så blir det som att stå på scen och inte kunna se publiken. Liksom veta att de sitter där, men att de är svartklädda, tysta och likgiltliga. Och ni är förmodligen inte det alls, och jag är själv sjukt dålig på att kommentera andra bra bloggare, men jag vet inte, det blir så trist liksom. Som att man bloggar men ingen tycker någonting.

Vad vill ni se mer av?
Vad vill ni se mindre av?

Kommentarer

  • Sally säger:

    Tycker att det är så svårt att säga vad jag vill se mer/mindre av... tycker att du skriver och berättar jättebra, så kanske mer texter om du förstår vad jag menar? Är också ett stort fan av dina spellistor, lyssnar fortfarande på dina hjärtekross-listor, fruktansvärt bra.



    Överhuvudtaget tycker jag väldigt mycket om hela bloggen, av de mindre vardagsbloggar jag läser så är det här nog min favorit!



    (PS. Jag kommenterar också väldigt sällan på bloggar.)

    2010-02-22 | 23:27:21
  • clara säger:

    Jag absolut verkligen älskar din blogg!

    Jag tycker redan du berättar så fint. Blandat av outfits, bilder, musik och texter. Så fortsätt! :)

    2010-02-23 | 09:21:26
    Bloggadress: http://www.clarasv.blogspot.com
  • Sanna säger:

    Egendesignade, unika smycken - inte ett enda är likt ett annat. Spana in! http://bracelet.se/

    2010-02-23 | 11:34:52
    Bloggadress: http://bracelet.se/
  • nicolina säger:

    ditt berättande & dina bildinlägg gillas. :)

    2010-02-25 | 17:35:54
    Bloggadress: http://somettbrevutanslut.wordpress.com

Kommentera inlägget här: