without your voice to tell me "i love you, take a right," ten and the two is the lonliest sight.

Kategori: Dress up in you.


Idag när jag jobbade under seriöst slavliknande förhållanden
(eller okej, det var jobbigt att inte kunna ta paus&lunch förrän halv 3 när man börjar halv tio på morgonen, samt att det verkligen fanns i-n-g-e-n-t-i-n-g att göra) skuttade jag omkring i min mest bekväma klädeskombo just nu. Varm, randig tröja jag fick av moster från Lindex, vippig kjol från Ginas sommarrea (kan vara mitt mest använda plagg någonsin - och billigaste) samt världens mjukaste strumpbyxor från monki som jag har i tre färger, fejkconverse i rosa från italien samt glittersmycken.

De där örhängena köpte jag förresten idag också
. De är fantastiskt fina. Silvriga kedjor och vita fjädrar.
Finns även i mintgröna fjädrar med guldkedja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: