just remember when you´re home again, you belong to me.

Kategori: Tinnitus i Hjärtat.


Det här var en av mina absoluta favoritlåtar när jag var kanske fjorton. Sedan dess hade jag glömt av den lite tills citronmelissen tipsade mig om bob dylans version, och då kom jag ju på att Vonda Sheperd kommer för evigt ha en plats i mitt indiehjärta, eftersom jag som liten skit även kollade mycket på Ally Mcbeal. haha, lite pinsamt kanske. Men så var det att växa upp på nittiotalet, mina damer och herrar. Jag kan även fortfarande rappa hela texten till Fresh Prince In Bel-air. Men det är en annan historia. happy monday!

Kommentarer

  • Victor säger:

    And I can dance like Carlton!

    2010-01-18 | 14:18:42
  • pamela säger:

    hahah, det vill jag se!

    2010-01-19 | 12:09:58
    Bloggadress: http://pamcakes.blogg.se/
  • Victor säger:

    Behövs väl inte direkt någon talang för att lyckas med det! =D Jag tror faktiskt att jag skall införskaffa boxarna och köra nostalgitrippar, Full House också när man ändå är på g!

    2010-01-19 | 15:56:25

Kommentera inlägget här: