you got a beautiful face, it will take you places.

Kategori: Dress up in you.


Idag har jag ätit frukost på Mocca med mamma, skrivit in mig på körskolan, bokat in min första körlektion, jobbat mitt allra sista jobbpass på Glitter Mobilia och städat hela rummet. De sista timmarna av uppackande av orangea vårnyheter i bärnstensliknande material förgylldes av ett kändisbesök i form av Felicia Frithof, ni vet hon som representerar min vackra stad på kanal 5 som bloggare. Hon var typ fem centimeter lång i verkligheten och väldigt blyg. Frågade om döskalleringarna vi inte hade kvar. Jag tror inte man fattar på bloggen att hon faktiskt är typ, ett barn. Går ju i nian liksom. Tjejen kan sin grej, men i mina ögon är hon inte en modeikon, hon är en överstajlad fjortis med lika mycket mascara och absurt många lager brunkräm som vilken annan.

Men ahja, vad gör väl det. Jag var lycklig i mina nya kängor jag fyndade på scoretts rea igår och min nya fina rosett i håret från jobbet. 33 kr för er dödliga, finns i vitt och rosa också. Nu ska jag ta en lång, välförtjänt dusch.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: