Svettiga sommarhälsningar från malmö.

Kategori: Weekend Wars.


bild; bästaste nästkusinen Annika.

Hej mina fina! jag är mitt inne i mina jobb-maraton-veckor och spenderar mina dagar i kalla köpcenter med bästa Katja och prisändrar smycken, tipsar tanter om de finaste pärlhalsbanden och kommer hem med ömma ben.
Imorgon har jag min första lediga dag sen i tisdags, och just nu väntar jag bara på att ta bilen till sommarstugan och lägga mig i skuggan och inte tänka på merförsäljning på nästan 48 timmar till. Lite roliga saker händer ändå under dessa stress-veckor. På tisdag ska jag och johannabanana till köpenhamn för att se Regina Spektor och sedan peppar jag för fullt för Stockholm om två veckor och Way Out West om ganska exakt en månad.

Vad gör ni i sommar?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: