I need you baby and if it´s quite allright I need you baby,

Kategori: Tinnitus i Hjärtat.


Hörrenini, jag hade behövt lite feedback. Tycker om att lägga upp låtar till er, men jag vet inte riktigt i vilket format jag ska göra det numera. Det känns som att de flesta i dagens samhälle har spotify, så ibland brukar jag, som nu, sätta länken till låten genom bilden. Men innan lade jag upp youtubeklippet istället. Vad funkar bäst tycker ni? Jag vet att jag själv nästan aldrig klickar på youtubeklipp på folks bloggar, men samtidigt, äsch, jag vet inte, vad tycker ni?

Kommentarer

  • Hanna säger:

    När det handlar om EN låt kanske youtubeklipp är att föredra, fast jag brukar inte heller så ofta starta sådana. Spotifylistor klickar jag däremot alltid upp! Fast om det bara är en låt.. Ja, som sagt. Youtube, tror jag!

    2010-06-10 | 16:07:28
    Bloggadress: http://helh.blogspot.com
  • nicolina säger:

    spotify ! :)

    2010-06-16 | 20:41:00
    Bloggadress: http://somettbrevutanslut.wordpress.com

Kommentera inlägget här: