another sunny day,

Kategori: Weekend Wars.


Mitt internet bråkar med mig dessa dagar, jag får panik (som för övrigt är mitt mest överanvända uttryck just nu,) min cykelsadel tar isönder mina strumpbyxor, dess senaste bravad var mina fina röda från tjallamalla som jag knappt använder för att jag är så rädd om dem, men det gjorde ingenting för när jag kom hem idag från jobbet hade jag världens finaste studentinbjudan på köksbordet, från min finaste Hanna. Hon citerade en av mina favorit Spektor-låtar och ritade massa interna saker. Jag blir så glad.
Utöver det har jag tagit hand om min sjuka mamma genom att laga mat och koka te och klappa på huvudet. Jag vet inte om detta är så intressant för er att veta dock, men det är iallafall vad jag sysselsätter mig med just nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: