möt mig där båtarna rullar ut, senare idag.

Kategori: Weekend Wars.


När ni läser det här är jag förmodligen på väg uppåt i en liten liten gul bil med destination Ulricehamn, eller så läser ni detta lördag eftermiddag och då befinner jag mig för att andas lite gullbergskaj-luft igen, träffa mina allra goaste götlaborgare och bara komma iväg från dessa gator jag trampar på varje dag. Eller så läser ni detta på söndag, då jag och två vänner med en bil åker neråt igen för att hamna på en fin tillställning i Lund. Det blir roadtripshelgen, med andra ord. Den första av många detta året. Om ni saknar mig för mycket kan ni ju antingen slänga in en kommentar eller så kan ni lyssna på spellistan jag tipsar om i några inlägg neråt. Annars hörs vi när vi hörs. Det är ju vår nu, baske mig!

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Åh, underbart! Synd att vi inte ger dig finare väder.

    2010-03-27 | 11:14:17
    Bloggadress: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här: