viskar mig febersvag, och det känns som om jag glömt någonting kvar.

Kategori: Weekend Wars.


efter cirka fyra timmars nattsömn,

min o steffis sötmammor,

dagens outfit,

på kvällen hamnade jag i gbg, på sejdeln med fantastiska människor och billiga drinkar,

sötnosar,

jag och sctek-linus min eviga vapendragare,

Sedan blev det morgon efter en natt av missade spårvagnar och sjukhusbesök för killarnas del..
Inget allvarligt i slutändan. Men de var trötta när vi mötte upp runt tolvtiden, då de ringde och sa att de skulle bjuda oss på frukost hemma hos Tom. Så vi satt på arton kvadrat, drack kanelkaffe och försökte pricka gifflar i Andrés mun medan Sufjan Stevens spelade ur högtalarna.


...och åt skinkmackor samt debbatterade mac vs. pc,

samt såg ut mot härliga göteborgs ojämna skyline. Vi skåningar var faschinerade.
Sedan begav vi oss till södern igen i en silvrig bil och jag halvsov i baksätet på täcken i papperskassar till jay-z´s tidiga hits. Sämre kan man ha det.

Kommentarer

  • Linnéa säger:

    jajamen! butiken ligger på bronsyxegatan. om man kommer från hållet så att man har travbanan till vänster och svt-huset till höger så fortsätter man rakt fram förbi köpcentrat och sen över nån vägbro. och innan E-center där Eko och några andra butiker ligger svänger man till höger och följer vägen. det finns en skylt. och så ligger det mittemot Mio. Äh, du kan kolla på eniro, det blir nog enklare! hoppas du hittar! det är öppet som vanliga butiker! puss!

    2010-03-31 | 09:24:38
    Bloggadress: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: