if I may speak again, Sheldon Cooper FTW.

Kategori: Hjärtekross.


Jag har spenderat mer än en vecka nu i en liten Big Bang Theory-bubbla. Serien jag alltid avfärdat innan med en knapp blick eller en scen, men bambi tipsa om den förra helgen och Esteban smsade mig förra måndagen under en föreläsning att en av karaktärerna var lik en kompis till oss och sedan dess är jag helt förfallen i denna serie.
Vill gifta mig med Sheldon Cooper. Denna crush på nördar som jag haft i ett halvt decennium snart blir ju bara värre. Och jag älskar det. Se serien. Se den med detsamma.

Kommentarer

  • joel säger:

    Man spenderar pengar.



    Man tillbringar tid.

    2010-12-17 | 13:52:11
  • pams säger:

    men tid är pengar!!



    f.ö. lite stalkervarning att kommentera ett två månader gammalt inlägg. men okej. puss och pop!

    2010-12-17 | 17:42:54

Kommentera inlägget här: