And still this words may sound so sweet;

Kategori: Hjärtekross.




Det har hänt någonting som jag inte trodde var möjligt men som är fantastiskt. Min spellista Hjärtekross, som startade på min förra blogg för ungefär ett och ett halvt år sedan har 55 prenumeranter. Jag vet inte hur det har hänt, om någon har länkat eller sådär, men jag blir helt utomjordiskt glad varje dag när jag tittar och ser hur två-tre nya fina popvänner har klickat på Subscribe. Därför tänkte jag belöna er med något alldeles speciellt. Hjärtekross 9.
Jag har filat på den och lagt till och tagit bort och lyssnat igenom en massa, och nu verkar den så komplett som den kan bli.
Det vore så kul om ni ville berätta något. Typ vilken/vilka som är era favoritlåtar i listan eller kanske hur ni hittade den eller sådär. Det vore helt fantastiskt. Ni är helt fantastiska.

Kommentarer

  • Minou säger:

    Hej. Du ville ha en historia om favoritlåtar, så tänkte bara anta utmaningen :) Regina Spektor är nog det bästa som finns, och så fort jag hör henne tänker jag på en otroligt god vän till mig, som jag inte kommer träffa på ungefär ett år, så namnet Hjärtekross är rätt namn! <3

    2010-09-03 | 22:00:54
  • Hanna säger:

    Din blogg är så galet inspirerande att det inte är sant.

    Tack

    2010-09-19 | 20:59:48
    Bloggadress: http://guards.blogg.se/

Kommentera inlägget här: