it´s in the water;

Kategori: Tinnitus i Hjärtat.

Jag minns mitt första möte med Kings of Leon, det var sommar 2008 och Melissa hade lagt upp Knocked Up-videon på sin dåvarande blogg och jag blev kär ganska så direkt. Hösten som följde släppte de Only By The Night och jag spenderade månader med att smsa en obeslutsam pojke och kings of leon i hörlurarna. Fortfarande är den skivan väldigt mycket hjärtekross, men de är så fantastiskt bra att det överspeglar kross av nittonårigt hjärta (the end of the world is bigger than love, som Jens hade sagt).

I oktober släpper de nytt
och den hära lilla låten är nästan lika fantastisk som jag minns dem. Ni vet, jag är ju en sucker för det nostalgiska. Men jag känner på mig att med Kings of Leon i mina öron kommer denna hösten bli ännu bättre än den för två år sedan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: