come on baby and kiss me like you mean it.

Kategori: Saker man ser.

Jag lever i bröllopstider just nu. Min bästa Steffi är nyförlovad och spatserar runt staden med sin finaste ring, jag ska på Nina Virrpannas bohembröllop nästa lördag och i oktober är det ett stort juggebröllop inplanerat. Utöver det har jag redan varit på två bröllop i år och känner till kanske tio par till i min närhet som har gift sig under tvåtusentio också. Med andra ord har jag överrösts med bröllopsbilder och hatar nästan allt rent visuellt. Kärleken är finast men herregud vad folk inte kan göra det snyggt. Om jag ser en till vinröd sidenväst + tubtoppklänning med pärlor kommer jag att implodera in i tackyhetens universum. Samtidigt tänker jag på mitt egna (långt) framtida bröllop.

Kan inte ens förklara hur awesome det kommer att bli. ( om jag får preciis som jag vill.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: