don't worry, stop hurrying, it's only your life, it's never too late;

Kategori: Tinnitus i Hjärtat.


Idag är det torsdag och solen skiner. Efter träning, promenad, nutellafrukost med steffi och croissanter en masse känns det som en helt okej fin torsdag ändå. Och så kom jag på att jag har lyssnat på alldeles för mycket hjärtekross på senaste tiden. Så jag satte igång vår-spellistan och återupptäckte denna fina låt.

Nu när jag ser videon kom jag o tänka på den gången jag roadtrippade med mina pojkar till stockholm tur och retur och såg Ebbot och grabbarna i skinnet på Max i Linköping. Så satt vi där, måndagssega och Linus kläckte ur sig att jag var oersättlig. och de andra pojkarna nickade instämmande. och jag bara log för att alla var så fina. och sen tyckte alla det var lite bögigt och så skrattade vi bort det. Fina fina pojkar. och fin låt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: