or are they just a countdown to death?;

Kategori: Weekend Wars.

Idag fyller Pamcakesbloggen två hela år!
För två år sedan var mitt liv ganska så såhär;


Helsingborgshäng, hittepå-påsklov med mina älskade yoggi-slaver, nina våldgästade mitt hus i en vecka och vi hade malmögängets första tjejpicnic i pildammarna. Episka tider.
För ett år sedan var allt ungefär;


Roadtrips mest överallt, vi gjorde gbg+sthlm+gbg igen på en månads tid tror jag. Gick på bröllop, hängde på söder, vaknade upp i hus i förorten, mina pojkar tog mig överallt och sedan kom bästeban tillbaka från Australien tillslut också!

Och nu, nu är allt helt enkelt;

3HvsxI on Make A Gif, Animated Gifs

Kaoza med gbg, göra bildspel med interna skämt om våra vänner, lysrör, solsken, pollenallergi, uppe på taken men ändå nere på gatan men nu har jag landat någonstans där mitt i mellan och trivs förbannat bra.
Fint liv. Gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: