I'd do anything to be at your side/när man längtar tar saker tid;

Kategori: Weekend Wars.


Det enda som är jobbigt med att bo i Malmö är att man inte kan hänga med dom som väljer att inte bo i samma eminenta stad som mig. Men då finns ju Skype, som gör att Melissa kan visa sitt nya rosa läppstift, prata om söta lettiska pojkar hon träffat och jag kan raljera om mina planer för våren och sommaren i realtid. Det gör också att jag dagen efter kan ha Ölterapi med Tillan, precis som på den gamla goda tiden i vintras. Prata om vilka tjejer som är topp-prioriterade just nu, varför vi har bäst humor i hela världen, HIMYM-referenser och han ger mig visa råd om mina pojkar. Det är utan iskalla Hoegaardens serverade av Malmös bögigaste servitör på Metro, men det funkar. Och för en liten stund är jag, i pixlig version, både i Stockholm och Karlshamn på ett kick.

Kommentarer

  • melissa säger:

    "prata om söta lettiska pojkar hon träffat" haha asså

    2011-04-14 | 21:42:25
  • pamela säger:

    haha, utsvävningar, ska jag ta bort?

    2011-04-14 | 21:46:49
    Bloggadress: http://pamcakes.blogg.se/
  • melissa säger:

    nä luugnt. romantisera mina romantiska upplevelser i riga du.

    2011-04-15 | 07:52:55

Kommentera inlägget här: