åh åh något stort på gång för det är kö från gatan upp till hallen;

Kategori: Weekend Wars.


ikväll och imorgon vallfärdar min bästa kaoz-trio, mina bästkustentjejer, mina dramaqueens, min Sanne tequilafreeway, min Beakines och min Kim, var är mitt té? hit hit hit till mig! Jag har inte sett dem på kanske två månader (kim en månad) och jag har peppat hela veckan inför det. Vi ska se Maskinen, dansa som att ingen morgondag finns, dra alla interna skämt vi kan och vara alldeles för dramatiska än vad som är nödvändigt.
(Maja!! skulle också varit med men det blev inte så, men hon är med i våra hjärtan. alltid.)

Kommentarer

  • Chinga chinga chinga! säger:

    Vilka bilder mijita! SÅ beskrivande :)

    2011-08-30 | 18:53:46
  • pamela säger:

    haha älskade! ja jag tyckte de beskrev era personligheter rätt bra ;)

    2011-09-08 | 08:48:43

Kommentera inlägget här: