So heres to the drinks in the dark at the end of my road;

Kategori: Saker man ser.

Nämn fem fina saker som hänt denna decembermånaden:

Jag åkte till falkenberg under en stormig fredag för att dagen efter se min bästa Johannabanana stå brud. Snart fem år sedan jag lärde känna henne och hon har bara levlat upp genom åren. Nu är hon Fru Sahlin och jag önskar inget mer än att hon får leva lycklig resten av sina dagar.


Tjockisen ringde mig typ varje dag för att fika och jag fick neka neka neka för den himla b-uppsatsen som åt upp min tid och energi. När vi väl hann ses använde han min pälskrage som skägg och så drack vi vattnig öl.
Att jag skrev en b-uppsats jag kan vara stolt över, upptäckte femkronorsmacaroons och fick GODKÄNT PÅ TENTAN!

Att jag firade mina sista ord på uppsatsen med ett afternoon-teafirande med Steffi (gifta kvinnan som inte har tid med mig längre) och att jag upptäckte stället tack vare fantastiska Linnéa!
Att för att en helg var det Sturegatan 3 c reunion någon helt annanstans men tavlan var på plats, vi dansade till allt och ingenting och Filip var mer pepp än han varit på eoner och gjorde våran kväll.

och en sjätte:

Dessa två filurerna, en spontantripp till Göteborg, cidertorn, klubb s-tårta, frukost på egg&milk och helt andra fantastiska saker. Som panik på bussen och pizzakväll med ben&jerrys framför en idiot på resa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: