and i'm saying nothing in the past or future ever will feel like today;

Kategori: Weekend Wars.

Och nu, de länge väntade, sista semesterbilderna.
på måndagen vaknade jag upp i Skanstull och på eftermiddagen gjorde Melissa jättegod sallad till oss.
min bästa bebis.
på kvällen skulle vi bara ses några stycken men på något vis blev vi kanske tjugo pers inne på little persia. Fint.
så blev det tisdag.

bebis var fashion, haha.
mötte upp hanna på fika, hon fastnade inte på bild, men sen träffade vi linnea och kirra och åkte lite tunnelbana.
och åkte hem till Josef&Boogie, som är fantastiska och bor ute i två små stugor i Nacka.
Josef och Boogie!
Vi dansade till döds hela kvällen och fick springa till sista bussen. Inte varje vecka man är på dance-partys på tisdagar minsann!
på onsdagen vaknade jag upp till synen av min tyllkjol jag vann på en beyond-retro-tävling förra månaden.
Kysste stockholmshimlen farväl lika vemodigt som alltid och åkte 5-timmarståg till göteborg där min allra bästa johannabanana mötte upp mig för kebab och läsk. Innan vi lämnade staden fick vi Linnéa och Emma att möta oss på centralen där vi spenderade en timme med att skratta hysteriskt, leka "din man" och uppdatera oss om varandras liv.
vaknade upp på torsdagen till en riktig Johanna-frukost.
bästa bästa johannan.
hon hade precis tagit körkort!
så vi firade med mjukglass med karamellströssel.
på kvällen kollade vi på film och åt kinamat.
Sedan vaknade vi tidigt på fredagen och tog tåget tillbaks till skåne och snipp snapp snut så var min world tour of sweden feat spanien slut!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: