my heart is working overtime;

Kategori: Weekend Wars.

Namn: baywatchstjärna kronprinsessan 90-tals bröderpojkband fruktjuice. (lös den ni!)

Piercingar: Tre i öronen
Längd: 177 centimeter.
Skostorlek: 39/40
Hårfärg: Brun. Guldbrun på sommaren, mörkbrun på vintern.
Fräknar: Inte sett röken av dem sedan chilresan 2001.
Motto: finns det en så finns det flera / Confidence, Cohen / the end of the world is bigger than love.
Kär? Nej jag tror inte det va.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja. I stockholm, göteborg, malmö, vina del mar och new york samtidigt.
Tycker du att du är attraktiv? Ja, jag är mitt egna ideal. Minus några kilo kanske.
Vilket schampo använder du? Head and shoulders, alltid.
Vilken parfym använder du? Amor amor från Cacharel.
Vad är du rädd för? förändringar och att inget förändras.
Gillar du att tvätta? Ja. jag blir helt hög på tvättstugedoft. Och tycker att torkrum är romatiska.
Gillar du berg- och dalbanor? Ja! när jag var yngre vågade jag knappt åka tekopparna men nu, nu åker jag allt!

Senaste…
Filmen du hyrde? Ingen aning. jag hyr inte film längre, länge leve streaming!
Filmen du köpte? Kanske när jag köpte Amelie de montmatre för en tjuga på Tiger.
Låten du hörde: The Shins - So Says I.
Låten du laddade ner? Bon Iver - Calgary
Personen du ringde? Esteban
Personen som ringde dig? Mamma
TV-program du såg? Nittileaks!
Person du tänkte på? Min bror för han kom hem efter lunch för att killarna i hans klass hade mobbat honom.

Himla störda barn. Högstadiet är ett sånt inferno.

Favorit…
Låt: Det vet ni ju. Men jag måste säga att just nu är det mer Blood Bank. ett halvår i sträck och jag är fortfarande inte trött på den.
Sak att göra: gräsmatta+ett dussin kompisar + cider + musik + fredagskväll.
Sport: Badminton, fast jag har inte spelat på år.
Dryck: på sommaren; Sangria. på vintern; té med mjölk. alltid; Chai latte från espresso house.
Kläder: Min utslitna skinnjacka + gula klänning + träskor.
Film: Playing by heart, Lilla sjöjungrun, Romeo+juliet, before sunrise.
Bil:
Serie: South Park. Community på stark andraplats.

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? ett fåtal gånger.
Gråtit över en flicka? ett fåtal gånger.
Ljugit för någon? Vill svara nej men jag vet inte, man är ju bara mänsklig.
Varit i slagsmål? nä.
Blivit arresterad? Nä, inte av polisen. Men när jag kastade ketchup på bubbles som 11-åring drog mcdonaldschefen mig i armen. Men det är en annan historia.
Träffat någon från internet IRL? Haha, ja. Fast aldrig nån läskig. Mer kompisars kompisar. Typ långa fina pojkar från småhålor.

Antal…
Gånger du varit kär? hmmm. huu. antingen ungefär 15, eller 2, eller ingen alls. Beror lite på hur man räknar.
Gånger ditt hjärta brustit? En. Än så länge.
Hjärtan brustet på grund av dig? Två, vad jag vet.
Tjejer du kysst? Jag har mest blivit attack-kysst av tjejkompisar. kanske fyra?
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Stephy, men det kan ju bero på att vi är kusiner också, haha.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? minst en gång vad jag minns!

(skolavslutning i typ, femman-sexan. jag i grönt, såklart. med världens högsta platåsandaler och flätor. steffi helt i grått.)

Senaste…
Boken du läste? Läser One Day just nu. Den är sådär.
Personen du fick e-mail av? Nina mongoungen. <3
Personen du fick brev av? telenor
Personen du fick sms av? Esteban
Gången hela din familj åt middag tillsammans? i helgen.
Saken du köpte? glass på glassfabriken till mamma och mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: